Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Κάρτες Χριστουγέννων και άλλα . . .


Καλησπέρα φίλοι μου ! Εν όψει  των γιορτών που έρχονται , είπα να  ξεκινήσω νωρίς φέτος για να προλάβω να φτιάξω και να ταχυδρομήσω έγκαιρα τις  Χριστουγεννιάτικες κάρτες μου . Νομίζω πως και το κίνημα των κοριτσιών του scrap n  pieces για αφιέρωση τουλάχιστον 10 λεπτών της ημέρας μας για σκραπάρισμα, με επηρέασε επίσης . Αν και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος , λόγω παιδιών , προσπαθώ να μην αφήνω το χόμπυ μου πίσω .Λέτε να προλάβω να κάνω κι ένα December Daily alboum ; Οι καρτούλες μου  λοιπόν μια - μια και οι τριδυμούλες μαζί !



 Και το σημειωματάριό μου με ρομαντικό ύφος και mixed media  πινελιές .Τώρα τελευταία μου αρέσει να λερώνω τα χεράκια μου και τα χαρτάκια μου . . . Να το κοιτάξω μήπως ;
 Εξώφυλλο  και λεπτομέρειες .
 Οπισθόφυλλο . . .
 Και εσωτερικά .

Αυτά για σήμερα και ελπίζω σύντομα να ανεβάσω και άλλες Χριστουγεννιάτικες και μη δημιουργίες μου . Φιλάκια ! ! !

3 σχόλια:

  1. ωωω τι όμορφες κάρτες!! και τι ωραίο σημειωματάριο!!!! Μπραβο, Ειρήνη!! Και του χρόνου με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σούπερ καρτούλες!!!!και το σημειωματάριο τέλειο!!!Μας έβαλες στο κλίμα!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σικάτες οι καρτούλες σου αλλά και το σημειωματάριο πολύ ρομαντικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !